Prosto i pysznie czyli... Grzanki z łososiem i kawiorem


Grzanki z łososiem i kawiorem
Grzanki z łososiem i kawiorem
Smakowały Wam dania z moich poprzednich przepisów? No to dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję na pyszne jedzonko. Grzanki z łososiem i kawiorem. Moją małą pomocnicę pochłonęła pasja gotowania więc i dziś pełna zapału do pracy uczestniczyła w przygotowaniu przepysznych grzanek. Udało mi się zrobić dla Was parę zdjęć. Mam nadzieję że któregoś dnia uda mi skłonić moich synów do pomocy. Przyda im się w przyszłości ;) Dzisiejsze produkty zakupiłam w Biedronce wiec podam przybliżone ceny z tego właśnie sklepu. Kanapeczki najprościej można określić stwierdzeniem jakie proste w przygotowaniu takie pyszne.
Sami się o tym przekonacie.


Zaczynamy

Składniki :


  • chleb tostowy, ja używam trzy ziarna ( ale można użyć innego rodzaju) [cena 2 zł]
  • łosoś wędzony [cena 10 zł]
  • kawior [cena 7 zł]
  • sałata [cena 2,50 zł]
  • pomidorki  [cena 6 zł]
  • ogórek [cena 2 zł]
  • serek tartare  ja używam ziołowego ogrodu  [cena 5 zł]



Przygotowanie:

Chleb opiekamy w tosterze na rumiano. Z każdej kromki obcinamy skórki i kroimy aby powstały trójkąty.
Na każdą grzankę układamy sałatę, kawałeczek łososia, następnie kulkę serka tartare a na niej przekrojonego pomidorka i plasterek ogórka ozdabiając na koniec odrobiną kawioru.
Gotowe moi drodzy. Smacznego.

A tu klika fotek dla Was


Grzanki z łososiem i kawiorem
Składniki

Grzanki z łososiem i kawiorem
Moja pomocnica



Grzanki z łososiem i kawiorem
i ja, robimy grzanki
Grzanki z łososiem i kawiorem
I gotowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz